Freedom
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Freedom

Freedom is a forum-based and live action roleplay.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Tilbakemeldinger etter "Lost and Found"

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Camilla
Admin
Camilla


Posts : 20
Join date : 2012-06-14
Age : 30

Tilbakemeldinger etter "Lost and Found" Empty
PostSubject: Tilbakemeldinger etter "Lost and Found"   Tilbakemeldinger etter "Lost and Found" Icon_minitimeMon Jul 23, 2012 10:53 am

Jeg er veldig interesert i tilbakemeldinger på hvordan dere synes vår første laiv, Lost and Found, var og hvordan systemene våre fungerte.

Personlig synes jeg laiven gikk overraskende bra, selv om et par evner nok burde endres litt på. For min del så det ut som om de aller fleste hadde det gøy (Det hadde iallefall jeg).


king
Back to top Go down
https://freedomrp.board-directory.net
BlayGC

BlayGC


Posts : 3
Join date : 2012-07-10

Tilbakemeldinger etter "Lost and Found" Empty
PostSubject: Re: Tilbakemeldinger etter "Lost and Found"   Tilbakemeldinger etter "Lost and Found" Icon_minitimeMon Jul 23, 2012 3:29 pm

Laiven din var kjempebra Very Happy Det eneste jeg tenker på, og som du allerede vet er med fangeteltet :p
Back to top Go down
Camilla
Admin
Camilla


Posts : 20
Join date : 2012-06-14
Age : 30

Tilbakemeldinger etter "Lost and Found" Empty
PostSubject: Re: Tilbakemeldinger etter "Lost and Found"   Tilbakemeldinger etter "Lost and Found" Icon_minitimeMon Jul 23, 2012 3:39 pm

BlayGC wrote:
Laiven din var kjempebra Very Happy Det eneste jeg tenker på, og som du allerede vet er med fangeteltet :p

Ja, jeg er enig i at det var temmelig kjedelig å sitte i dette fangeteltet, uten tilgang til hverken mat eller vann i et par timer.

Likevel tror jeg ikke dette blir noe stort problem med tanke på det neste senarioet jeg har i tankene.
Back to top Go down
https://freedomrp.board-directory.net
Skogvokteren

Skogvokteren


Posts : 1
Join date : 2012-07-23

Tilbakemeldinger etter "Lost and Found" Empty
PostSubject: Tilbakemelding   Tilbakemeldinger etter "Lost and Found" Icon_minitimeMon Jul 23, 2012 6:15 pm

Jeg synes laiven var morsom, og blir nok med på neste.. Synes også kompendiet var bra, spesielt forhistorie og versen.

Siden det er fokus på religion har et fokus, kunne det vært greit med en vanlig religion for folk og alver flesr.

Jeg syntes folk var flinke til å spille de få konfliktsenene som var uten at kampsystemet ble tatt i bruk. Dette synes jeg er den beste måten å ordne småkonflikter. Jeg er ikke stor tilhenger av rundebasert kamp i middelalder/fantasysetting. Et kampfaktorsystem gir arrangøren like god mulighet til å styre spillernes kampferdighet, men det avbryter ikke spillet så mye som rundebasert system. Kan gjerne være behjelplig hvis ønskelig.

Men takk for en flott laiv med mye morro. Godt jobba.
Back to top Go down
Camilla
Admin
Camilla


Posts : 20
Join date : 2012-06-14
Age : 30

Tilbakemeldinger etter "Lost and Found" Empty
PostSubject: Re: Tilbakemeldinger etter "Lost and Found"   Tilbakemeldinger etter "Lost and Found" Icon_minitimeMon Jul 23, 2012 6:35 pm

Skogvokteren wrote:
Jeg synes laiven var morsom, og blir nok med på neste.. Synes også kompendiet var bra, spesielt forhistorie og versen.

Siden det er fokus på religion har et fokus, kunne det vært greit med en vanlig religion for folk og alver flesr.

Jeg syntes folk var flinke til å spille de få konfliktsenene som var uten at kampsystemet ble tatt i bruk. Dette synes jeg er den beste måten å ordne småkonflikter. Jeg er ikke stor tilhenger av rundebasert kamp i middelalder/fantasysetting. Et kampfaktorsystem gir arrangøren like god mulighet til å styre spillernes kampferdighet, men det avbryter ikke spillet så mye som rundebasert system. Kan gjerne være behjelplig hvis ønskelig.

Men takk for en flott laiv med mye morro. Godt jobba.


Jeg er veldig glad for at du likte kompendiet mitt, og jeg skal selvfølgelig jobbe for å få det enda bedre.

Det å lage en ny religion for folk flest er en utmerket ide som jeg selvfølgelig skal følge opp.

Når det kommer til kampsystemet var jeg også overrasket over hvor bra folk spilte uten å egentlig bruke kampsystemet. Jeg skal se om vi kan gjøre det enda enklere, og mer brukbart.

Og takk i lige måde for en flott laiv. Det var kanskje jeg som arrangerte den, men det hadde ikke blitt noen laiv uten alle dere fantastiske spillere!
Back to top Go down
https://freedomrp.board-directory.net
Sponsored content





Tilbakemeldinger etter "Lost and Found" Empty
PostSubject: Re: Tilbakemeldinger etter "Lost and Found"   Tilbakemeldinger etter "Lost and Found" Icon_minitime

Back to top Go down
 
Tilbakemeldinger etter "Lost and Found"
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Tilbakemeldinger etter "A New Beginning"

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Freedom :: Informasjon / Information :: Ideer / Suggestions-
Jump to: